Vinterbio – The Chosen 2

Kom ned og få varmen i vintermørket med en rigtig spændende serie, The Chosen.

I løbet af 5-6 aftner kommer vi igennem sæson 2 af serien, hvor vi følger Jesus og hans disciple.

The Chosen er helt særlig, fordi den både er en moderne serie med masser af drama og fortælleteknik – Og samtidigt udfolder livet og vilkårene for almindelige mennesker på Jesu tid – I serien oplever vi på en ny måde nogle af de mennesker, vi møder i Bibelen, og som bliver berørt af deres møde med Jesus.

Vi starter fremvisningen kl. 18.30.

Vi brygger lidt kaffe, og hvis der er stemning for det, kan man snakke lidt om afsnittet efter.

Foreløbig spilleplan (opdateret 14/2):

Torsdag d. 25/1
Afsnit 1 ( ca. 1 time))
Torsdag d. 1/2
Afsnit 2+3 (ca. 1 1/2 time)
Torsdag d. 8/2
Afsnit 4 (ca. 1 time)
Torsdag d. 15/2
Afsnit 5+6 (ca. 1 time og 45 min.)
Torsdag d. 22/2
Afsnit 7+8 ( ca. 1 time og 45 min.)
Torsdag d. 7/3
Hvis vi ikke blev færdige 😉

Vi tager forbehold for ændringer i programmet.

Arrangementet på Mosteriet er gratis,
Men man er velkommen til at give en gave for at dække udgifter og for at sende en gave til dem, der fortsat udvikler serien.

Lidt om serien:
The Chosen er en moderne serie om Jesus, hans liv og ikke mindst hans disciple.
The Chosen er “gratis” at vise og dele, og nye sæsoner finansieres ved hjælp af crowdfunding.

Hvis du vil se sæson 1 hjemmefra, eller du ikke lige kan komme alle aftner, kan serien downloades som app. På appen kan du også læse meget mere om serien.

Du finder serien her: https://watch.angelstudios.com/thechosen

Michael og Hannah Kobbeltvedt Schødt, som kommer i Græsted Frikirke, står for filmaftnerne, og du kan skrive til os på hks@graestedfrikirke.dk, hvis du vil vide mere.