Påsken 2024

Påskeugen starter med palmesøndag, hvor vi hopper ind i de dramatiske begivenheder. Herunder håber vi, at børn og voksne vil være med til at sætte lidt kød på historien.

Skærtorsdag er vores fælleskirkelige skærtorsdagsvandring, hvor der i år også bliver en alternativ børnerute.

Kirekevandringen starter kl. 16 i LM og slutter i Glimt 17.55. Efterfølgende er der gudstjeneste i Græsted Kirke, hvor alle er velkomne, uanset om man har været med på tur eller ej. Den almindelige rute går forbi de forskellige kirkehuse og er på ca. 5 km, mens børneruten er 3 km og har karakter af posteløb med lidt forskellige events undervejs.

Der er let forplejning undervejs, og der sluttes med sandwich i Glimt.

Tilmelding til turen sker til Troels på trt@km.dk eller sms: 42402489

Tilmelding til børneruten må meget gerne ske til Hannah på hks@graestedfrikirke.dk eller 61484872

Vi håber, mange har lyst til at gå med.

Su: Tirsdag 26/3 og gerne før, så der kan bestilles nok sandwich