Børn og unge (GFBU)

Græsted Frikirke er en kirke for alle aldre.

Vi har en selvstændig børne- og ungdomsforening under LFKU, som er en paraplyforening for børne- og ungdomsforeninger i frikirker over hele landet.

Alle under 30 år kan blive medlem af foreningen med et lille årligt kontingent, som sikrer, at vi kan lave aktiviteter, event og lejre, rejse sammen og købe redskaber, materialer til vores arbejde med børn og unge.

Vores børne- og ungdomsarbejde er en dynamisk størrelse, som ændrer sig efter både de frivillige kræfter, drømme for byens børn og hvilke børn, der kommer i kirken lige nu.

Pt. er vores børnearbejde centreret omkring børnekirke om søndagen for børn indtil 7. klasse, teentraning for 8-9 klasse og vores ungdomsarbejde, Reach. Herudover er det vigtigt for os at skabe plads til børn og familier i alt, hvad vi laver.

Vi har mange drømme for at udvikle vores børnearbejde – ikke kun for de børn, der kommer i kirken til hverdag, men især også for byens børn – så har du lyst til at drømme med, så kom endelig og snak med os.

Vil du læse mere om LFKU, kan du finde foreningen her:

Kom direkte til kontingent-betaling her: