Særligt tilrettelagt gudstjeneste 2. juni

Særlig tilrettelagt gudstjeneste i Præstegårdsladen, Græsted Hovedgade 6, Græsted søndag den 2. juni 2024 klokken 13:00.

I døren vil du møde sognepræst Troels Toft, som vil byde dig velkommen indenfor.Denne gudstjeneste er kendetegnet ved dens enkelthed, som vil kunne opleves i musikken, sangen, visualisering og præstens kortere prædiken. Der er plads til forskellighed og derfor er rum, musik og ord tænkt anderledes.

Gudstjenesten tager udgangspunkt i en almindelig gudstjenestes form, og er målrettet mennesker med særlige behov. Elever fra Nordsjællands Efterskolen vil visualisere gudstjenestens tema, som også er udgangspunktet for præstens korte prædiken.

Alle er velkommen til at være med, og særligt dig som nyder det enkle og simple.

Ingen tilmelding. Vel mødt.

Gudstjenesten arrangeres af Græsted Kirke og Mosteriet / Græsted Frikirke.
Yderligere oplysninger fås hos præst Christopher 21 68 79 75 eller sognepræst Troels Toft 42 40 24 89
Vi planlægger næste gudstjeneste som en julegudstjeneste.