Kyndelmisse 2024 – Med My Helmer

Kyndelmisse 2024
Velkommen til Kyndelmisse, en fejring af lyset som kom ind i verden. Jesus Kristus siger om sig selv at han er verdens lys, og det fejrer vi til kyndelmissen. Her skal vi tænde lys for verden, for vores by og dem, vi har kær.

Vi begynder med at spise suppe sammen klokken 18:00 til 18:45 (25kr).

Klokken 19:00 begynder selve kyndelmisse fejringen. Du skal være med til at tænde lys og se lyset brænde. Du skal lytte til musik, læsninger og en refleksion. Det bliver en skøn aften.

I år får vi besøg af My Helmer Smedstrup der vil synge og spille nogle af hendes sange og fortælle om tilblivelsen af Vintervisen. Det bliver så godt! Måske kender I hende allerede fra hendes musik på Spotify, ellers kan i høre hendes vintervise her https://open.spotify.com/artist/015aylVgqaUjojP6HKFguZ…

Vi glæder os til at byde jer og lyset velkommen.
Jesus Kristus er verdens lys – amen.

På vegne af Konglomeratet
Frikirken Salem, Helsingør Vineyard, Strandvejskirken i Humlebæk og Græsted Frikirke