Helligåndens veje

Tema
Helligåndens veje er temaet for november-samtalerne dette efterår. Forløbet handler om at opdage Helligåndens veje for dig og for Kirken. Vi har alle fået forskellige gaver, som ikke kun er til vores egen velsignelse, for Helligåndens gaver er altid til enhed, fællesskab og til “den anden”.

Forløbet strækker sig over fem aftener med undervisning, hvor den sidste aften er en udforskning af din personlige gavelægning.
Tilmeld dig på facebook eller på christopher@graestedfrikirke.dk
Der kommer en betaling for maden på aftenerne og en betaling for materialet.

Aftner
17:30 – 18:30: Undervisning
18:30 – 19:00: Spisning og samtale om bordene med udgangspunkt i undervisningen
19:00 – 19:30: Lovsang med mulighed for at dele ord og billeder
19:30 Aftenen slutter

Talere
Den 2. november
Tomas Lindholm underviser om, at Helligåndens gaver er mange og forskellige, men altid leder til enhed og fællesskab.

Den 9. november
Åse Hviid Larsen underviser om Helligåndens kraft til at bryde ind i hverdagen.

Den 16. november
Julius Olaniyan underviser om Helligåndens gaver ud fra sit eget liv og hjælper os med at lytte til Gud

Den 23. november
Bodil Fhær Larsen underviser om Helligånden som vejviser, stifinder og rejseleder

Den 30. november
Den afsluttende aften, hvor vi dykker ned i vores egne gaver og går på opdagelse i, hvor Gud vil bruge os.

Godt at vide
Helligåndens Veje er et forløb, hvor der er muligheder for at få et materiale, som kan bruges og udfyldes i løbet af november. Dette materiale vil danne basis for den afsluttende aften, hvor vi skal udforske vores egne gaver. Hvis du ikke har mulighed for at deltage i hele forløbet, er det helt i orden at komme til en enkelt aften eller flere. Vi håber, at Helligåndens veje vil åbne vores øjne for det gudgivne, der bor i os alle.